همین الان با پشتیبان ما در تلگرام در ازتباط باشید

سی دی کی اشتراکی چیست؟

امسال قراره کلی بازی خفن و جذاب برای کامپیوتر منتشر بشه و ما گیمرا قراره خیلی بهمون خوش بگذره . اما یه مشکلی برای ما گیمرای ایرانی هست که فکر کنم همتون بدونید . قیمت بازی ها خیلی بالا رفته و خریدن بازی اورجینال برای خیلیامون یه آرزو شده ، بازیا هم از قفل های قدرتمند مثل دنوو استفاده می کنن که دیگه مثل قبلنا راحت کرک نمیشن و کرکشون ممکنه چند سال طول بکشه که خب دیگه به درد ما نمیخوره. خب یعنی الان ما باید قید بازی کردن رو بزنیم؟ صد در صد که نه چون فروشگاه دنیای سی دی کی اومده و این مشکل رو حل کرده و کاری کرده که ما گیمرا بتونیم بازی رو حتی از روز انتشار بازی به راحتی تجربه کنیم. هیجان زده شدید نه؟ . دنیای سی دی کی ، از روشی استفاده می کنه که اسمش سی دی کی اشتراکی (اکانت اشتراکی) هست.

خب حالا این سی دی کی اشتراکی چی هست؟

سی دی کی اشتراکی در حقیقت به صورت یک اکانت هست که ما بازی رو به صورت سی دی کی اورجینال روی اون خریداری کردیم و اون بازی خریداری شده روی بین تعداد مشخصی به اشتراک میزاریم . همونطور که گفته شد ما در فروشگاه دنیای سی دی کی با اولویت قرار دادن امنیت شما کاربران عزیز بازی ها رو به صورت کاملا قانونی و اورجینال خریداری و تهیه می کنیم و مراحل کاملا قانونی پیش میره و در نتیجه استفاده از سی دی کی اشتراکی هیچگونه خطری برای بازی های دیگه تون که به صورت آنلاین بازی می کنید نداره و براحتی در کنار اونا می تونید از سی دی کی اشتراکی هم استفاده کنید البته باید بعد از خرید موقع فعالسازی به پشتیبانی سایت اطلاع بدید که بازی آنلاین انجام می دید.

چرا سی دی کی اشتراکی؟

راه حل دیگه برای تجربه بازی ها بدون خرید اونها ، استفاده از کرک بازی هاست در صورتی که کرک بازی غیر قانونی و خلاف قوانین بازی سازهاست و می تونه به بازی های آنلاین شما هم آسیب بزنه و بعضا باعث بن شدنتون در اونها بشه درضمن فایل های کرکی ممکنه حامل ویروس ها و بدافزار های مختلفی باشند که به سیستم شما آسیب بزنن همینطور با گسترش تکنولوژی های محافظتی مختلف مثل قفل دنوو ، مدت زمان کرک شدن بازی ها زیاد شده و حتی بعضی از بازی ها حتی با گذشت سال ها از انتشارشون هنوز کرک نشدن.

در مقابل روش سی دی کی اشتراکی هست که می تونید بازی مورد علاقه تون رو با قیمت خیلی بهتر و مناست تر از قیمت بازی اورجینال تهیه کنید که به عنوان کم هزینه ترین ، ایمن ترین و سریعترین راه برای تجربه بازی های روز دنیاست که شما می تونید بازی ها رو حتی در روز عرضه جهانی اونها تجربه کنید.

آشنایی با انواع اشتراکی های موجود در فروشگاه دنیای سی دی کی.

در فروشگاه دنیای سی دی کی دو نوع اشتراکی وجود دارد:

1.سی دی کی اشتراکی

2. اشتراکی آنلاین

نوع اول از معروف ترین و پرفروش ترین نوع اشتراکی هاست که برای خیلی از بازی ها در فروشگاه موجود است در این نوع شما بعد از تهیه سی دی کی اشتراکی بازی دلخواهتون از فروشگاه دنیای سی دی کی به پشتیبانی فروشگاه پیام می دید و یک نوبت فعالسازی دریافت می کنید و زمانی که نوبتتون رسید پشتیبانی آموزش فعالسازی به همراه سی دی کی اشتراکی رو براتون ارسال می کنه و بعد از نصب بازی شما می تونید تا زمانی که بخواهید بدون محدودیت در بازی کردن ، به صورت آفلاین بازی رو تجربه کنید .

نوع دوم : این نوع معمولا برای بازی هایی هست که بخش آفلاین ندارند یا بخش آنلاین آنها بسیار جذاب تر از بخش آفلاین اوناست ، در فروشگاه موجود می شود ، در این نوع زمانی که شما اشتراکی آنلاین بازی موردعلاقه تون رو از فروشگاه دنیای سی دی کی تهیه می کنید اکانت اورجینال بازی برای مدت مشخصی مثلا یک ماه و هر روز برای مثال 6 ساعت در اختیارتون قرار میگیره و می تونید در طی این مدت از تمام بخش های بازی از جمله بخش آنلاین و چند نفره استفاده کنید و لذت ببرید.

 

در ضمن لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه دنیای سی دی کی ، یک فروشگاه آنلاین بازی هست که دارای بازی های روز دنیا هم به صورت اورجینال و هم به صورت اشتراکی هست و اگر تمایل به تجربه بازی ها به صورت کامل و روی اکانت شخصی خودتون رو داشتید هم می تونید بازی های مورعلاقه تون رو به صورت اورجینال از فروشگاه دنیای سی دی کی تهیه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه می توانید با راه های ارتباطی که در سایت درج شده یا پشتیبانی سایت در تلگرام ارتباط برقرار نمایید.

News

خبرها و مقالات دیگر

comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *